looking for crew (new york - canada via n-e states)

Joined
Jun 27, 2017
Threads
6
Messages
14
Likes
24
Current Location
Brunswick, ga
Reactions
100% 0% 0%
#1
Looking for a third crew member to tag along and take watches, can stay till canada if all is good (passport plz) no expirience necessary, must be good natured and can spend at least three days at a time w-o drinkin. where two canadians with dogs on a 30 ft sailboat in manageable condition headed home for a refit. leaving ny wensday probably can hop on or off along the way. open to anyone but racist, mysoginist, homophobic and other faschist bastards
 

Minky

Pilgrim
Joined
Dec 10, 2017
Threads
3
Messages
84
Likes
44
Current Location
St. Paul, Mn
Reactions
99% 0% 1%
#2
Would be serial killers ok? You know their not confirmed yet!
 
OP
OP
Cptnchuck
Joined
Jun 27, 2017
Threads
6
Messages
14
Likes
24
Current Location
Brunswick, ga
Reactions
100% 0% 0%
#3
depending on who they get...
 

marmar

Wanderer
Joined
Apr 19, 2016
Threads
6
Messages
153
Likes
104
Current Location
New mexico
Reactions
85% 3% 13%
#4
Damn this is epic. But it's Sunday and I just seen this: (
when you post again, can you not be so immediate? Because hopping on the boat is worth travelling to, waiting around, getting shit ready etc.in case someone is interested but not in nearest proximity to where you are
 
Joined
May 29, 2018
Threads
7
Messages
41
Likes
22
Current Location
North-Bay, On, Canada
Reactions
100% 0% 0%
#5
So your coming BACK to Canada? Or are u returning to the U.S. at some point?
 
OP
OP
Cptnchuck
Joined
Jun 27, 2017
Threads
6
Messages
14
Likes
24
Current Location
Brunswick, ga
Reactions
100% 0% 0%
#6
i know that but it has all hectic for us this spring, we found someone this time, its wasnt planned so ahead (even tho forethought is good seaman(woman)ship) wtv maybe next time
 
Joined
Feb 2, 2015
Threads
17
Messages
36
Likes
14
Current Location
Big Island, Hawai’i
Reactions
100% 0% 0%
#7
Do you still need a deckhand? I heave absolutely zero experience besides being on a few whale watch trips last summer. I am trying to get on a boat and I’m not afraid of hard work.
 

Similar threads

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 1)

Donate to StP!

Donations go towards paying our monthly server fees, adding new features to the website, and occasionally putting a burrito in Matt's mouth.

Total amount
$40.00
Goal
$50.00

Latest Status Updates

FenrirFox wrote on Gaucho Deluxe's profile.
Goocho only follows me! Lol.
The canaries are a catastrophic area since yesterday, global warming ain't gonna pass tommorow, i'm scared of the fucking ocean in general, let alone fucking tsunamis and shit, and even if i'd stay off the beaches, the rains are so heavy that the trip seems pointless, someone kick me while i'm down
Fuck this shit, 3 months of preparing for a trip to the Canaries just went down the drain, my guitaritst bailed out of the idea to start a job and a "steady life", my bestie is getting all weird and i don't think she wants to go.
i was already preparing for going solo when suddenly life (fucking Shell and coal miners!!!) was all like "nooo of course you don't want to go"
going crazy..
i dont get people. i am heartbroken, society disappointed and road sick for the last few months.. i need help..
Happy 40th birthday, jonestown massacre.
YOUR HEART IS A MUSCLE THE SIZE OF YOUR FIST
Leo
Finished working in Dutch Harbor. In Anchorage for now.
A bottle in one hand
A joint in the other
A scar on my heart
I carve another
You ever just look at a word and it freaks you out because it's spelled right but you start thinking on some meta shit how does this noise mean this concept? 'Smooth' freaks me out right now.
Sleipnir wrote on Gaucho Deluxe's profile.
is there a reason you down voted my post? it was on topic, and the people there were pretty horrible. so unless you were one if them, im confused

Forum Statistics

Threads
22,652
Messages
208,246
Members
13,486
Threads in last 24 hours
7
Messages in last 24 hours
37
Members in last 30 days
821
Latest member
Steve bennett