Official Punknomad Mixtape Thread (1 Viewer)

bryanpaul

Rambler
Joined
Apr 20, 2007
Messages
1,187
Age
37
Current Location
eastern shore of Maryland
so yeah i've been wanting to start this thread for a while............. yup, pretty self explanatory.....upload a mix of files of music that you like so we can all download it.........

was gonna put some cliche' ragtime/folkpunk/buskin jams on this first post.....but fuck that...i'm sure ya'll will help take care of that....i'm sippin and jammin out, so here's some straight up shitty random jawnts for ya ....hopefully yalls selection will have more coherence and structure..........don't be shy.... throw up a mix...................oh and i guess it'd be smart to keep it at a reasonable number of songs (?)...whatever that means

<BP's unemployed, drinkin his pop's beer all night mix>

1 rum rebellion-gotta go
2 ralph stanley-bound to ride
3 somebody tell me who dis is...cuz i dont know
4 the gobshites-drinking again
5 days n daze-over the yardarm
6 2nd st. rag stompers-trains and cops(cover)
7 cancerslug-the beyond
8 MERLE FUKIN HAGGARD
9 the skels-have a drink ya bastard
10 leper-what i be
11 rum rebellion-on call
12 NOFX-green corn
13 youth brigade-sink with california
14 you know it!...if you dont...fuck you
15 screeching weasel-my right
16 iron horse new slang(shins cover)

17 epic secret bonus (i'm drunk) track.......ensiferum-into battle

(18)..........super secret hip hop track....we so broke!


i'm sure you fuckers'll come up with some better shit than this...but somebody had to git the ball rollin
 

Attachments

Click here to buy the Anarchist's Guide to Travel!
W

wehavethemap

I deleted myself
good call on that ralph stanley!


I can list some shit but ain't got the bandwidth for uploads
repulsion-horrified black breath, bloodbath - toxic death, rorschach - lightning strikes twice

I hope theres aa lot of huff to be posted in this one
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 1)

About us

  • Squat the Planet is the world's largest social network for misfit travelers. Join our community of do-it-yourself nomads and learn how to explore the world by any means necessary.

    More Info

Support StP!

Donations go towards paying our monthly server fees, adding new features to the website, and occasionally putting a burrito in Matt's mouth.

Total amount
$100.00
Goal
$100.00

Monthly Goals

  1. Paying the Bills
    $50.00 of $50.00 - reached!
    The first $50 in donations go towards paying our monthly server fees and adding new features to the website. Once this goal is reached, we'll see about feeding Matt that burrito.
  2. Buy Matt a Beer
    $75.00 of $75.00 - reached!
    Now that we have the bills paid for this month, let's give Matt a hearty thank you by buying him a drink for all the hard work he's done for StP. Hopefully his will help keep him from going insane after a long day of squishing website bugs.
  3. Feed Matt a Burrito
    $100.00 of $100.00 - reached!
    Now that the bills are paid and Matt has a beer in his hand, how about showing him your love by rewarding all his hard work with a big fat burrito to put in his mouth. This will keep him alive while programming new features for the website.
  4. Finance the Shopping Cart
    $100.00 of $200.00
    Now that the bills are paid and Matt is fed, perhaps it's time to start planning for those twilight years under the bridge... if only he had that golden shopping cart all the oogles are bragging about these days.

Latest Status Updates

nearly got arrested this morning for graffiti crime! I wrote"nice toilet, five stars will shit here again" and this fucking KID who looked like a fucking boy scout wanted to arrest me !?!?!?!?!?!? did I get that drunk I woke up in north korea this morning ?
I regret to announce that I will no longer be associating myself with squat the planet due to a very deep and nuanced personal disagreement and subsequent disrespect. If you would like to get the full story, feel free to contact me directly. I will still be hosting this year's annual party as i have for the past four years.
Happy :) 8 more days till my babe is out <3
2800 k this past week or so on teh vespa!ODIN give me a medal !
Scooped up some dirty kids from the USA at walmart. Glad we caught ya's and had some time to party before you headed out. Safe travels Sasha and Meaghan! You're fucking awesome!
Lovely, and greasy... duh
Turns out, @Rhubarb Dwyer is even more handsome in person.
Watch out Australia! Tay is flying in on the 24th!
It only took three cities over three different time zones, but I finally got to meet up with @IVth. And, lemme tell ya, it was worth every mile. What a mensch!