Hey there

Ligeia

Member
Reaction score
5
So.. that's where you introduce yourself.
I was a Physics student and I failed so I want to do something else. And so I chose to travel.
I'm French btw and I plan to travel around in Europe. I'm in Finnmark, Norway, for the moment and really, I don't think I know what I am doing but I am doing it anyways.
I'm a noob, I guess, haha. I would love to talk to people with experience.
I want to explore, I want to learn, having experience in life.
Oh, also, I love to sing. I have been in some bands before.
Yeah, Hello Squat the planet !

WanderLost Radical

Well-known member
Reaction score
669
Salut! Bienvenue sur StP! Toujours cool d'avoir de nouveaux membres Européens, la majorité d'entre nous étant americains :p (Québécois pour ma part).
Comment est-ce que tu voyage? Sur le pouce ou par bus? N'hésite pas a nous faire part de tes impressions et expériences de chaque pays que tu voyage!! La section Europe est tristement vide d'infos, pis ca nous aiderais a nous faire une image de ce a quoi nous attendre si on decide de partir explorer le vieux continent. Les differents squats, l'Urbex, le pouce... ca marche comment par chez vous?

Sur ce, bienvenue encore, profite en masse, c'est bourré d'infos!!

Tude

Sometimes traveler is traveling.
Reaction score
2,949
Welcome welcome to STP - we do have members in the UK and area. Do browse our destinations subforum/Europe for some other contact info that may help you in your travels :)

Ligeia

Member
Reaction score
5
Salut! Bienvenue sur StP! Toujours cool d'avoir de nouveaux membres Européens, la majorité d'entre nous étant americains :p (Québécois pour ma part).
Comment est-ce que tu voyage? Sur le pouce ou par bus? N'hésite pas a nous faire part de tes impressions et expériences de chaque pays que tu voyage!! La section Europe est tristement vide d'infos, pis ca nous aiderais a nous faire une image de ce a quoi nous attendre si on decide de partir explorer le vieux continent. Les differents squats, l'Urbex, le pouce... ca marche comment par chez vous?

Sur ce, bienvenue encore, profite en masse, c'est bourré d'infos!!

Ow merci (^-^)
Oh cool ça parle Français haha.
Et bien, je mixe un peu tout. Stop, bus, avion low cost ( tu peux voyager des fois pour 5€).
Je penserai à poster des trucs sur la section Europe. :)
Et puis disons vraiment que je suis toute nouvelle dans tout ça donc je ne sais pas encore très bien comment ça marche. C'est pour ça que je cherche un peu des infos, haha.

Odin

ANTISOLIPSIST
Reaction score
2,933
Website
www.youtube.com
Welcome to STP...

We has our own take on physics here.

Cartoon Laws Of Physics _ Richer Ramblings.jpg

:D

• Like
Reactions: Ligeia

About us

• Squat the Planet is the world's largest social network for misfit travelers. Join our community of do-it-yourself nomads and learn how to explore the world by any means necessary.

More Info

Latest Library Uploads