Search results

  1. travelingjoe

    Tattoos

    Yeah man. There kinda like wearing a mohawk. Its an expression of yourself n there not for everyone. I only regret the girls name i had tattood on me. But i got it covered with a bad ass wolf ripping through my stomach. Hey no more regrets lol. All covered up
  2. travelingjoe

    Top tune of the moment

    Human by three days grace i think is good tune if you like rock... n red sun rising. Emotionless is killer tune
  3. travelingjoe

    Your Low moment..

    I do like reading peoples storys though. Ive always been able to get a good laugh on this site when i need it. Cant believe i havent been on here in forever.
  4. travelingjoe

    Your Low moment..

    Not all truckers are like that man. But i got to admit there is some dirty nasty drivers out there. Thats just sick tho. I think id punched him in his face for good measures lol
  5. travelingjoe

    Back to driving 18 wheeler all over east coast. Guess its not squatting but i am traveling.

    Back to driving 18 wheeler all over east coast. Guess its not squatting but i am traveling.
  6. travelingjoe

    Where you traveling to?

    Where you traveling to?
  7. travelingjoe

    Where you traveling to?

    Where you traveling to?
  8. travelingjoe

    Hi All!

    A lot to learn here. But nobody like blowing up spots for the fear of johnny law then coming and removing them from said spot, so you may find some hints, but dont blow up someones spot, but i sure wish you the best of luck
  9. travelingjoe

    Right to travel law (no license or papers)

    So glad its straight to jail with no papers. lol my hopes just jumped a million ropes, feel i been fucked in the ass by an atelope, now the cops here to stir up all hope, well bite me, kick me, shoot me down. i know in this world i will be found. if you find me on the ground, please pick me...
  10. travelingjoe

    New Around Here

    You sound like a good person. love to meet you out there somewhere
  11. travelingjoe

    Man I hate this state. But lost 96 dodge for 0; ninja 650r

    Man I hate this state. But lost 96 dodge for 0; ninja 650r
  12. travelingjoe

    Schedule 1 narcotic here. Butsaves so many lives elsewhere

    Schedule 1 narcotic here. Butsaves so many lives elsewhere
  13. travelingjoe

    Ok. In wv don't get caught with marijuana. Its only a felony charge 1st time

    Ok. In wv don't get caught with marijuana. Its only a felony charge 1st time
  14. travelingjoe

    Right to travel law (no license or papers)

    Im just wondering. What did the cops do when they didn't show proof of identification?
  15. travelingjoe

    The Birdhaus needs your help

    Are the trusses in good shape? I mean does whole thing need redone? Or just shingles? I understand usually a leaking roof means some new plywood,tar paper and shingles. But does it need a complete overhaul. Or what about a tin roof. On top what's there? Just a suggestion
  16. travelingjoe

    bus rides and meet up

    Yeah. I try to trust everyone. I just don't trust the devil inside them.
  17. travelingjoe

    bus rides and meet up

    What is slab city??? Dude you need to just type it in to YouTube. Take forever to write about it
  18. travelingjoe

    Clothes for traveling through the america sw during winter.

    Good gloves/ mittens. Fingers seem to stay warmer in mittens because there close to one another. Just flip top and it's easier to fiddle 18th shit with fingers. Balaclava. Keeps head and face warm. Plus keeps body heat in.. A must in my book. Good luck
  19. travelingjoe

    Night ride

    Great poem. That truck house is awesome!!!
  20. travelingjoe

    bus rides and meet up

    I haven't dropped slab city outta mind. Just gonna go the way the dice roll.
  21. travelingjoe

    hi. im new here. 35 years old looking for someone to head west with.

    Limitless. I'm gonna miss this tv show. I need that Damn pill. Lol
  22. travelingjoe

    bus rides and meet up

    Thank you!!! Especially for being here and making this site. For us ramblers
  23. travelingjoe

    bus rides and meet up

    Asked. Not walked
  24. travelingjoe

    bus rides and meet up

    I've walked once. Sorry to sound stupid but nola! New Orleans?
  25. travelingjoe

    Outboard Motor and Generator Troubleshooting

    Gotta add... If no spark with new plug. Get to magneto. Use fine grit sandpaper if it's rusty. And sand. Just shiny it up. on outside of magneto is conductor with 2 bolts normally not more than that... Sand that... EVENLY.. Just make shiny. Then put a paper business card in between the 2. As...
  26. travelingjoe

    Seeking new friends

    Is it all month? ... Keep messing up my reply. Lol. Sorry
  27. travelingjoe

    Seeking new friends

    I
  28. travelingjoe

    Seeking new friends

    Always Nice in Fla. In my opinion. Lol
  29. travelingjoe

    Seeking new friends

    So that sounds cool. Ocala in February. That's my birthday. I'd b down for that. Hopefully that's where I will b. Sure once I'm there I will find place. Thanks!!!
  30. travelingjoe

    bus rides and meet up

    Cool thanks matt.... Yeah I worked there back in 1999 when I worked for aerotek. A telephone co. 9-11-2001 I was in D.C. and 10´0000 of us got laid off. I loved Austin. Had best time of my life there seriously..... Keep that in mind.
  31. travelingjoe

    bus rides and meet up

    Ok looking for advice. Looked at threads and there pretty old. So here goes.. If I could hop a bus to anywhere. What's the best town to head for? In west virginia now. But want to meet up with squatters-road dogs. Towns with woods nearby for resources. And where cops Don't harrass us...
  32. travelingjoe

    hi. im new here. 35 years old looking for someone to head west with.

    Into the wild.... I'm gonna watch this if I can find it on here... My tv I mean
  33. travelingjoe

    Seeking new friends

    I lived in Daytona in 97-98. Took off when I 17 got bus ticket down there. I had a lot of fun. But cops seemed to always bother me. Maybe my long red ponytail. Lol. Have since cut it off. But thanks can you tell me when and where?
  34. travelingjoe

    hi. im new here. 35 years old looking for someone to head west with.

    Try n make this short... But I sold my 09 Ford and bought this 96 dodge on the cheap after divorce. Transmission came out same day. Put 2500$ in a warranted tranny. But it's constantly breaking and not real dependable... I also am disabled through a trucking company. So I get ssi. I did the...
  35. travelingjoe

    hi. im new here. 35 years old looking for someone to head west with.

    But yeah highwayman. I gotta find ways to make some money when my savings are gone. I won't have my cell phone or other luxuries.... But to put shelter over my ass I'm gonna be on my own there. Build or die. I do have 5 bic lighters in different spots of my pack. But that's for quick cig. 35...
  36. travelingjoe

    new from northern virginia/ dc area

    My advice is find a trusted soul. A lot of bad out there. Gotta be able to take care of yourself. Or someone to watch your back and you watch theirs... I'm planning on heading west Soon. But I'm in same boat looking to find someone to learn train hopping and some new street rules. But seems to...
  37. travelingjoe

    hi. im new here. 35 years old looking for someone to head west with.

    I have a dodge truck. Ram 1500. But it's for sale... Wilderness would be GREAT to me. And part time work here and there wouldn't kill me. But I just want to be a free spirit. Sick of being tied down. Lived here my whole life. Nothing wrong with camping in my mind. Lol. As long as I can...
  38. travelingjoe

    hi. im new here. 35 years old looking for someone to head west with.

    Sound like a smart man. Good advice. Thanks for that. And yeah I got the boots. The pack. Water filtration. (sawyer mini) ferrocerum rods. Tarp. 550 cord. Etc. Looking to live free. Hope there's a lil ceasars near me that isn't already taken. Lol... But thanks.
  39. travelingjoe

    Best place to live in the woods long-term?

    Threads old but a lot of good info here.
  40. travelingjoe

    hi. im new here. 35 years old looking for someone to head west with.

    Sounds good. Hopefully we can meet up somewhere in this world.
  41. travelingjoe

    hi. im new here. 35 years old looking for someone to head west with.

    Hitting sak. See what tomorrow brings. Page backwards or a page forward. Hope for latter. Peace out STP FAMILY
  42. travelingjoe

    Photos Wild Edibles and Medicinal Plants

    Very helpful and cool at same time
  43. travelingjoe

    Video Neat way to survive cold nights with very minimal gear

    Just throwing this in here... But in cold times if you can.. Dry leaves or wads of paper. Preferably places in between 2 layers of clothes will insulate you tremendously. Could save your ass. Tuck short in pants. Pants in socks. Don't use Fiberglass insulation.
  44. travelingjoe

    Camp Haven: Officially Being Funded!

    I think the internet access thing was the question to ask. Lol
  45. travelingjoe

    hi. im new here. 35 years old looking for someone to head west with.

    Sounds good man. 304-904-7910 in case I'm not online. Hmu. Remember to tell me who you are. Lol. Be safe whatever you do man