roughdraft
Joined
Reactions
453

Last seen

Profile posts Latest activity Postings Reactions All Videos Bookmarks About Me

  • Uhhh...HOW'S PERU?
    roughdraft
    roughdraft
    ya know it´s goin PRETTY GOOD i´ve got a bit of a big event coming up next week we´ll see what happens there. whats happenin with you fam are you still in ze East?
    AAAutin
    AAAutin
    O-HIIIIIII-yo, and southward bound.

    Is the "big event" you expatriating to Peru permanently?
    roughdraft
    roughdraft
    not quite that big but I like where your head's at!

    dm me about your travels i always need downtime & storytime
    I'm trying to figure out this math problem...if my pack is 33 pounds, my body mass index is 27, i am 28 years old, and it takes 5 Mississippi seconds of agonized groaning to lift said pack with one arm, where do i reside on the oogle scale?
    Human
    Human
    1-5 or 1-10 sliding scale?
    roughdraft
    roughdraft
    I'll take either or both
    Sleipnir
    Sleipnir
    oogled af. lol coming from a 28 yo who used to unload and emtpy 50x 50lb bags of pig feed every other day lol.
    12 days before flying out of the states; working through the very last day and milking the job for all i can get! but little time for much else, making a few quality occasions will tie it all together ^_^
    Katbearfoot
    Katbearfoot
    Cool! I’m in Faro right now. Gonna head over to Monchique and volunteer at this place that seems cool: http://wp.fridayhappiness.org/
    Got any plans for Peru, or are you just gonna wing it?
    roughdraft
    roughdraft
    hehe that does look pretty nice.. i am gonna go out into the mountains near Huaraz and link up with a couple people/hit some trails.. before going to Chile and winging it from there but with a few people to visit.. ^_^
    Katbearfoot
    Katbearfoot
    Cool, have fun!
    that feeling when the poison ivy rash is all dried up and scarred over ^_^ never again!!! xD
    Koala
    Koala
    Yesss sweet relief!!!!
    Dmac
    Dmac
    Just got over a bit of it myself. Seems every 2 or 3 years I forget and gotta go through it again.
    just about ready to quit my job and live on the street god fuckin damn this Babylon ass bullshit
    AAAutin
    AAAutin
    "Babylon, Babylon—out my window all I see is Babylon/On the news all I see is Babylon, and all [people] do is just babble on..."
    roughdraft
    roughdraft
    BARS
    i got the cous-cous, in the trunk of my car, oh yea-ahh
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
roughdraft's reactions
Reaction
Given
Received
Dislike
Meh
Disagree
Funny
Epic
Confusing
Stupid
Off Topic