roughdraft
Featured content
0
Reactions
0 966 211 5

Joined
Last seen

Profile posts Latest activity Postings Featured content Videos Photos About Me

  • just now saw yet another article of people talking photos of themselves and falling into a waterfall and being pummeled into drowning - why people why - i recall when i first heard something like this out at Silver Falls eas of Corvallis, I think it was 2012 or 2013, but it never ceases to amaze me that it happens so much all over the world
    A Simple Step Van
    A Simple Step Van
    I'm amazed at how the world is addicted to Smart Phones. I do not use or own one so I notice it more. All in a span of 10 years. I imagine I will be forced to have one in a few years in order to purchase anything. I just don't get it. ~ peace and I never will
    Faceplant
    Faceplant
    Happens at Yosemite , seems like regularly.
    roughdraft
    roughdraft
    seems fairly reasonable to...you know....be aware enough of your surroundings and not kill yourself because you're sooo damn excited over a photo that's not at all unique or personal, relative to, say, something truly intimate
    he just kept sayin Dela dela dela dela and wouldnt stop i didnt kno wat to do and i was scared
    5 stars !
    I would bow and shield my eyes in the presence of that beard's brilliance...
    roughdraft
    roughdraft
    my friend just trimmed it fam i am gonna have to refer you to her magnificent topiary
    Odin
    Odin
    Awesome... I just learn't a new word! "Topiary". ThankS !~
    Would like to hear some of your recommendations for Peru and Ecuador. I know you have been in SA quite a bit. Peace, Kilo
    roughdraft
    roughdraft
    I'll pm you on Peru but I've never been to Ecuador
    Kilo
    Kilo
    That would be great man! What are your favorite spots off the gringo trail?
    Kilo
    Kilo
    Did you do any coastal fishing?
    pick a point on the globe - yet the picture's the same - there's a bank, there's a church. a myth and a hearse. a mall and a loan - a child dead at birth. there's a widowpigparrot, a rebel to tame, a whitehooded judge, a syringe in a vein
    got a brand new white shirt with an mc escher logo..will post after tiedying...it was for a good cause and not too expensive...well i was eatin some chicken with hot sauce and it almost spilt on the nice new shirt but MY BEARD CAUGHT IT!!!! and i confirmed because i could run my fingers thru and TASTE IT !!you know what time it is - beard thirty!!!
    AAAutin
    AAAutin
    Sounds like Matt needs to start selling StP baby bibs...
    roughdraft
    roughdraft
    and beard nets
    new camp and boom a fuckload of wild plums... got to say in the fruit kingdom they are lowkey my favorite... among the avocadoes, blueberries, pears and peaches. i seem to get burnt out on them last
    Uhhh...HOW'S PERU?
    roughdraft
    roughdraft
    ya know it´s goin PRETTY GOOD i´ve got a bit of a big event coming up next week we´ll see what happens there. whats happenin with you fam are you still in ze East?
    AAAutin
    AAAutin
    O-HIIIIIII-yo, and southward bound.

    Is the "big event" you expatriating to Peru permanently?
    roughdraft
    roughdraft
    not quite that big but I like where your head's at!

    dm me about your travels i always need downtime & storytime
    I'm trying to figure out this math problem...if my pack is 33 pounds, my body mass index is 27, i am 28 years old, and it takes 5 Mississippi seconds of agonized groaning to lift said pack with one arm, where do i reside on the oogle scale?
    Object
    Object
    1-5 or 1-10 sliding scale?
    roughdraft
    roughdraft
    I'll take either or both
    Sleipnir
    Sleipnir
    oogled af. lol coming from a 28 yo who used to unload and emtpy 50x 50lb bags of pig feed every other day lol.
    12 days before flying out of the states; working through the very last day and milking the job for all i can get! but little time for much else, making a few quality occasions will tie it all together ^_^
    Katbearfoot
    Katbearfoot
    Cool! I’m in Faro right now. Gonna head over to Monchique and volunteer at this place that seems cool: http://wp.fridayhappiness.org/
    Got any plans for Peru, or are you just gonna wing it?
    roughdraft
    roughdraft
    hehe that does look pretty nice.. i am gonna go out into the mountains near Huaraz and link up with a couple people/hit some trails.. before going to Chile and winging it from there but with a few people to visit.. ^_^
    Katbearfoot
    Katbearfoot
    Cool, have fun!
    that feeling when the poison ivy rash is all dried up and scarred over ^_^ never again!!! xD
    Koala
    Koala
    Yesss sweet relief!!!!
    Dmac
    Dmac
    Just got over a bit of it myself. Seems every 2 or 3 years I forget and gotta go through it again.
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…

Find member