• Hey folks, we've recently updated the forum software and are in the middle of getting everything back in place. I hope to have everything back online soon!

outlawloose
Joined
Reactions
491

Last seen
Viewing forum list

Profile posts Latest activity Postings Reactions About

  • Anyone wanna join me riding the Feather River? Rather not have to fuck with Stockton alone. HMU.
    Coywolf
    Coywolf
    Damn. Last time I went through Stockton from k falls i jumped off right before that first yard. Got attacked by a Rottweiller. Beat the shit out of it. Then o had to climb a 10 ft fence. Then I was harassed by gang members. Fuck Stockton. Get off at the binney junction in Marysville!
    Coywolf
    Coywolf
    I'd totally go but I'm kinda 1000 miles away.
    outlawloose
    outlawloose
    Considered Marysville and from what I can tell not a lot sides or slows for Binney Jct. Theres only 2x NBD GMs a day and I dont have time to wait and watch em fly by. Stockton will be fine
    hey dude, you in north america or what?
    outlawloose
    outlawloose
    just got back to Oz - plan on being here a while i think. come back down and ride some aus. coal lines with me. wya?
    sd40chef
    sd40chef
    ah word. nice dude! enjoy time back in your homeland. damn those NW coal lines are def callin' my name! wish i could be everywhere at once haha. few years i think before i make it back but i am planning to head back for more adventures. all the best man!
    So comes the end of this road. 3 months of trainhopping in Australia & Europe with motorbiking across Asia. Full of lessons, laughter & love
    Matt Derrick
    Matt Derrick
    damn dude that sounds epic. would you consider writing a little and posting some pics of your adventures? i'd love to see that.
    outlawloose
    outlawloose
    on its way...
    Ticked off another of my bucklisters: NYCs only innercity freight, a trash-hauling train from Brooklyn to the Bronx. Hot trash dreams!
    Just hopped from Verona It. to Berlin! Raining all weekend and need a place to sleep. Anyone got any contacts here???
    Hopped Freiburg, Germany to Milano, Italy on a piggyback crossing thru the Swiss Alps. Scenic as fuck ride!
    Hillbilly Castro
    Hillbilly Castro
    holy fuck didnt know it could be done! excellent!
    Around the world in 80 trains ... Adelaide > Melbourne > Sydney > Saigon > Hanoi > Bangkok > Copenhagen > Rome > Kiev > NYC
    outlawloose
    outlawloose
    Figuring out freight on other continents is like having to relearn how to walk, on yr hands. Never realised how easy you had it before!
    Matt Derrick
    Matt Derrick
    i'd love to see you create some threads with stories/photos about those adventures!
    outlawloose
    outlawloose
    Yeh I'll try to get around to it when I post up somewhere next
    Blowjob: climb in the exhaust valve inside a freight tunnel, as trains go past you get thrown around from the rushing hot diesel exhaust ☑️
    Caught my last train in N. America until next summer. A bittersweet snowy ride on the good ol' ZLCBR. Back to the Southern Hemisphere for me
    4000kms and 65hrs on a single train: Toronto to Vancouver on CP, the finest transcon RR in the world! Glad to be back on solid ground.
    Matt Derrick
    Matt Derrick
    daaamn, been almost 15 years since i did a trip that long. congrats!
    Landed in Toronto after 2 wks on the rails. Coped a chase from the OPP 5x this week. Now I'm here it's time to ride back west!
    Hey man, I saw some of your posts and wondered where you were along the way. I'm in Eastern Ontario right now
    outlawloose
    outlawloose
    Just arrived in Toronto today
    Off for a quick Canadian Coast to Coast train hop before winter! Au revoir, eh!
    Finally developed 9 months of film from my life on the rails! All for free too. Looking back over these memories is better than Xmas
    outlawloose
    outlawloose
    Yep, many stories - I have high aspirations for making a graphic novel (photographic and illustrated) sharing my travel stories. I hope it becomes something that other people will take something from, but if not then hopefully it will just be a catharsis for myself... Do you have photos/stories from your travels online?
    Lulu1980
    Lulu1980
    I think that's a great idea. I had pics n didn't upload online. So I lost them all but I'm saving everything now. I just took a break and restarted my journey so I'll have new stuff soon.
    Lulu1980
    Lulu1980
    And it was 6 months worth of traveling I lost so that hurt!
    Warning for those in Laurel, MT: Three travelling kids were found beaten to death in the woods with a padlock. Stay safe yall
    Matt Derrick
    Matt Derrick
    Damn, is there a news link for that?
    Eugene, Black Butte, Portland, Wishram, La Grande, Pocatello, Idaho Falls, Yellowstone, Whitefish, Portland
    Vancouver BC for now... In search of semi-permanent lifestyle anywhere in the PNW. Anyone cool got a room?
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
outlawloose's reactions
Reaction
Given
Received
Dislike
Agree
Meh
Disagree
Funny
Epic
Useful
Confusing
Stupid
Off Topic