BirdDaddy
Featured content
0
Reactions
0 338 54 9

Joined

Profile posts Latest activity Postings Featured content Photos About Me

  • getting a friend on he road after years o convincing... gonna go scout the pokitello ID yard this weekend with him. do a little test camp with gear... its his first time travling my first time on a train. im stoked
    Dr. Update... Turns out im stuck around here for another 6 months or so before there going to release me... aaaand im going to be put into workforce physical tharapy. And i have to comply or risk not getting a settlement as larg as it could be. ups and downs to this. Means i get 6 more months of work free money and contunue seeing my cute physical tharapist down side is i have to stay in state.
    Just decided my next goal is a sail boat...
    BirdDaddy
    BirdDaddy
    I was thinking if I could find ppl to help me work on it and do ground work while it's being built/restored I would gladly have a spot for said persons. Granted if we can get along... I'm a blunt ass hat somtimes.
    rando
    rando
    You're right down the road in Idaho, I'm out here in MT. Used to live on the Columbia river in WA. Smaller sailboats are cheap (less than a grand) If you got the money honey, I got the time! xD
    BirdDaddy
    BirdDaddy
    I'll have the money. Granted I'm not going right out and buying a boat. I'm recant single and going out for a stroll... like idk how long or to whare but i have to streach me fucking legs mate. Then I'll be learning to sail so a small boat is what I'll start with yes. Fix her up sail it into the ground sell it re-do...
    Just saying I'm fucking stoked!!! A ltitle tlc and this car will be a bitchen home to travel in!!!! Why not!
    Has a bitchen cheap new interior new tires original 318 carbonated engine all the original chrome... Lost one on drive home fml lol. It's black and chrome all original glass!
    Traded my short bus for a 1958 plymouth Plaza!!!! Drove it home that night!! No cancer no body work needed
    A Simple Step Van
    A Simple Step Van
    Being 6'-5" tall, all I can say is ooooohhh Leg Room! Nice Automobile! Can withstand a coronal mass ejection too. ~ peace and sensor free travels!
    been down for a while now... stuck in one town all summer... got my job back at ski hill but dont have dr permission to work. oops
    $873.00 a year full coverage like everything everything coverage! fuck yeah fuck yeah hell yeah fuck yeah!!!!
    How's the on your feets recovery going? Still wowing your phystherapist? Hope so!
    BirdDaddy
    BirdDaddy
    Yes yes i am. Still slow going but im walking without a crutch most if the time. Thank you.
    walking again!!! hurts like hell and im useing a crutch but im fucking walking baby!
    Ezra Fyre
    Ezra Fyre
    Don't over do! ❤ Impressing your physical therapist is not the goal (glad ya did tho!) - having the fullest recovery possible is! Pushing yourself because you're eager to get back to a before - can be detrimental. Give your body time to relearn, slowly. Do the work -: don't overwork. I want you to win the marathon, not the sprints! Glad you're excited! Use all the tools you need - it's your recovery! :)
    Say how's your leg? You oughta be just about starting to walk again soon, yeah? Take it slow, all of it. It's been 3 years since I broke mine and I still have a lot of nerve damage. My toes don't really work at all, the top of my foot itches and the bottom is numb. Kinda sucks but it beats not walkin.
    BirdDaddy
    BirdDaddy
    yeah im starting to walk again. impressing my physical tharapest everyday. i moved my knee about half inch past my toes wednesday. annah told me she didnt expect i would ever do that again. thanks for thinking of me. i kinda got lost in life and havent been on.
    Got rid of all my suits this last winter had some pretty nice three pieces... They were fun to f*** around in
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…

Find member